נתניהו: "המשטר האיראני תוקף את כולם גם את אירופה"

איתי גדסי No Comments on נתניהו: "המשטר האיראני תוקף את כולם גם את אירופה"

בהצהרה משותפת שנשא ראש הממשלה יחד עם עמיתו הבולגרי, התייחס נתניהו להתקפות של איראן כנגד אירופה וסיכולם על ידי ישראל

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (חמישי) עם ראש ממשלת בולגריה בויקו בוריסוב בוורנה, בולגריה. תחילה נפגשו המנהיגים בארבע עיניים ואחר כך התקיימה פגישה מורחבת עם הפמליות.

מדברי ראש הממשלה נתניהו בהצהרות משותפות עם ראש ממשלת בולגריה בוריסוב: "אנו חלק מאותה תרבות שמוקירה חירות, שלום וקידמה. היום התרבות הזאת תחת מתקפה, במיוחד בידי כוחות האיסלאם הקיצוני.

איסלאם קיצוני תוקף את כולנו. הוא תוקף ערבים, אירופאיים, ישראלים. הוא תוקף את כולם. הכוח המרכזי של האיסלאם הקיצוני הוא המשטר האיראני. הוא טורף אומה אחר אומה בסוריה, בלבנון, בעיראק ובמקומות אחרים. הוא הורג אזרחים ברחבי העולם".

ראש הממשלה הזכיר את חשיפות המוסד על פעילות איראן באירופה: "חשפנו לאחרונה מספר נסיונות איראניים לבצע התקפות טרור על אדמת אירופה ואנו עומדים יחד במאבק נגד טרור ונגד האיסלאם הקיצוני. זו אינה רק מלחמה על עתיד מדינותינו, אלא על עתיד הערכים המשותפים שלנו והתרבות המשותפת שלנו".

עוד אמר נתניהו: "אנו חזקים יותר כאשר אנו משתפים פעולה. אנו חזקים יותר ביחד.

יש בינינו שיתוף פעולה מצוין בתחום הביטחון. אנו דנים בדרכים לקדם אותו. כולל במספר פעילויות צבאיות ואפילו מאמצי ייצור צבאיים של מערכות נשק ורעיונות נוספים שבהם אנו דנים יחד.

ביקור זה מאפשר לנו גם להמשיך לקדם את שיתוף הפעולה בינינו במסחר, בסייבר, בבריאות, במדע, ובתחומים רבים נוספים.

אני מאמין שנוכל לעשות הרבה ביחד. ישראל היא כוח מוביל בטכנולוגיה בעולם. אנו מובילים בהגנה בסייבר, תחבורה חכמה, בריאות דיגיטלית, כמעט בכל תחום. כל תחום עובר כיום מהפך בעקבות הטכנולוגיה".



0 תגובות